پاورپوینت تولید نانو کامپوزیت های پلیمری

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » علوم تجربی
دانلود پاورپوینت با موضوع تولید نانو کامپوزیت های پلیمری،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
كامپوزيت‌هاي پليمري به علت خواصي مانند استحكام، سختي و پايداري حرارتي و ابعادي، چندين سال است كه در ساخت هواپيماها به كار مي‌رود. با ظهور و به‌كارگرفتن نانوتكنولوژي، كامپوزيت‌هاي پليمري در صنایع دیگر نیز بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
نیاز اقتصادی و افزایش سوخت در عرصه های مختلف، تقاضا برای استفاده از مواد جدید سبک وزن مانند پلیمرها را افزایش داده است. اما از طرفی با توجه به پایین تر بودن میزان استحکام پلیمرها در مقایسه با فلزات، تقویت آن ها ضروری به نظر می رسد. تقویت پلیمرها با مواد رایج سبب لطمه خوردن به دو ویژگی اصلی پلیمرها یعنی سبکی و سهولت فرآوری می شود. از این رو اخیراَ از مقادیر کمی (کمتر از 10% وزنی) نانوذرات به عنوان تقویت کننده در پلیمرها استفاده می شود.
تقويت پليمرها با استفاده از مواد آلي و يا معدني بسيار مرسوم مي‌باشد. برخلاف تقويت‌كننده‌های مرسوم كه در مقياس ميكرون مي‌باشند، در كامپوزيت‌هاي نانوساختاری فاز تقويت‌كننده در مقياس نانومتر مي‌باشد. توزيع يكنواخت اين نانوذرات در فاز زمينه پليمری باعث مي‌شود فصل مشترك فاز زمينه و فاز تقويت‌كننده مساحت بسيار بالايي داشته باشد. براي مثال مساحت فصل مشترك ايجاد شده با توزيع سيليكات لايه‌ای در پليمر بيشتر از nm700 خواهد بود.
و . . .
دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » علوم تجربی

تعداد مشاهده: 7396 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:485 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.