پاورپوینت آيين نامه مالي و معاملاتي

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت آيين نامه مالي و معاملاتي دارای 69 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 69 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


تعريف كارپرداز :
طبق ماده 53 آئين نامه مالي و معاملاتي دانشگاهها كارپرداز مأموري است كه نسبت به خريد و تدارك كالا و خدمات مورد نياز طبق دستور مقامات مجاز با رعايت آئين نامه اقدام مي نمايد . از كارپردازان بايد تا سقف تنخواه ايشان وثيقه معتبر اخذ گردد. گردش عمليات تنخواه گردان ها و بالاخص تنخواه كارپردازان در پايان هر سه ماه كنترل ، تسويه و ترميم مي گردد . 

ماده 53: کارپرداز مأموري است که نسبت به خريد، تدارک کالا و خدمات مورد نياز طبق دستور مقامات مجاز با رعايت اين آیین‏نامه اقدام مي‏نمايد. از کارپردازان قراردادي بايد تا سقف تنخواه ايشان وثيقه معتبر اخذ گردد. گردش عمليات تنخواه‏گردآن‏ها و بالاخص تنخواه کارپردازان در پايان هر سه ماه کنترل، تسويه و ترميم مي‏گردد. 
تبصره1- در خصوص کارپردازان رسمي وپیمانی تا سقف پاداش پايان خدمت ايشان وثيقه لازم نبوده و مازاد بر آن لازم است وثيقه دريافت شود. تسويه پايان خدمت تنخواه داران منوط به تسويه تنخواه ايشان خواهد بود. 


ماده 33 :تنخواه‏گردان پرداخت عبارت است از وجهي که از طرف مدير امور مالي (خزانه دار) و یا مقامات مجاز از طرف وی و رييس امور مالي در واحدهای اجرایی مستقل با تأييد رييس موسسه يا مقامات مجاز از طرف ايشان و رييس واحدهای اجرایی مستقل، براي انجام هزينه‏ها و خريدها در اختيار کارپرداز قرار مي‏گيرد. سقف تنخواه کارپرداز تا سقف معاملات جزئی مي‏باشد، سقف يا تعداد پرسنل مسئول فقط به تشخيص رييس موسسه قابل تغيير است. 

دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5238 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 69

حجم فایل:5,962 کیلوبایت

 قیمت: 53,550 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت آيين نامه مالي و معاملاتي دارای 69 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد اسلاید : 69 اسلاید

    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس