سيستم بازاريابی گندم و عمليات تعیین قيمت آن، سيستمی پيچيده با فعالانی ويژه میباشد. عملکرد این سيستم تقريبا به صورت شفاف و موثر استنتاج گرديده است؛ به گونهای که يك تغيير قيمت در هر نقطه از اين سيستم، قابلیت ایجاد تغییر در تمام نقاط ديگر را دارا خواهد بود. در واقع این سيستم همانند شبكه تار عنكبوتی میباشد كه در آن، هر نقطهی اتصال به نقاط اتصال ديگر بستگي دارد. در این تحقیق به بررسی موارد ذیل پرداخته میشود:
تعداد مشاهده: 7016 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:144 کیلوبایت