چگونه هر دختری را عاشق خود کنیم

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

چگونه هر دختری را عاشق خود کنیم

آیا تا به حال سوال ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ؟ را از خود پرسیده اید؟ آیا به دنبال جذب دختر خاصی هستید و راهش را بلد نیستید؟ قبل از اینکه همه چیز را با رفتار ناشیانه خراب کنید، بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید.

·         حداقل یکبار بار در روز دوش بگیرید و موها و تمام بدنتان را با شامپو و صابون بشویید. بهتر است از مواد شوینده ای که بوی ملایمی دارند استفاده کنید. عطر مواد شوینده تان نه خیلی زنانه باشد و نه خیلی مردانه، مثلا: عطرهای نعناع یا لیمو هم ملایم و هم متعادل هستند.

·         دهانتان را تمیز و خوشبو نگه دارید. روزی دو بار مسواک بزنید و نخ دندان بکشید و از دهانشویه استفاده کنید. در وسط روز می توانید برای خوشبو کردن دهانتان، از آدامس نعنایی استفاده کنید.

·         موهای صورتتان را اصلاح و مرتب کنید. اگر می خواهید ریشتان را بلند نگه دارید، بهتر است همیشه آن را مرتب و صاف نگه دارید. یادتان نرود که موهای بینی تان را هم اصلاح کنید!

·         اگر زیاد عرق می کنید می توانید بعد از دوش گرفتن از دئودورانت ضد عرق با عطر ملایمی که برای پوست مضر نیست، استفاده کنید.

·         لباس تمیز بپوشید. اگر سرتان شلوغ است برنامه ای تنظیم کنید تا مثلا هر هفته لباس هایتان را بشویید و لکه های روی آن را پاک کنید.

نکته: برای خوشبو کردن فوری می توانید از ادکلن استفاده کنید؛ اما یادتان باشد که نباید زیاد اسپری کنید.

·         بیشتر از عبارات “لطفا”، “متشکرم”، “خوش آمدید”، “ممنون میشوم”، “خواهش می کنم” و استفاده کنید.

·         اگر کسی پشت سر شما وارد مکانی می شود در را برای او باز نگه دارید.

از گفتن فحش و ناسزا در هر مکانی خودداری کنید! راحت بودن در میان دوستان و آشنایان خوب است؛ اما این به این معنی نیست که برای ایجاد صمیمیت از بدترین الفاظ استفاده کنید

و ده ها نکته دیگر که با دانلود این مقاله می توانید یاد بگیرید

چرا بعضی از دختران مغرورند؟

غرور در برخی دختران می‌تواند به سه دلیل عمده بروز کند؛ وضعیت شغلی و تحصیلی والدین، دوران کودکی و همبازی‌ها، ناتوانی در برقراری ارتباط. غرور در شخصیت افراد اغلب محافظی در برابر آسیب دیدن و ضربه خوردن آن‌هاست. غرور باعث می‌شود فرد مغرور احساس کند کسی قرار نیست به او انقدر نزدیک شود که آسیب‌زا شود و یا او را طرد کند.

نشانه‌های عاشق شدن دختر مغرور کدام‌اند؟

دختران عاشق هر چقدر هم که مغرور باشند نسبت به فردی که به او علاقه دارند حساس می‌شوند و دائما او را زیر نظر دارند. دختران مغرور به رفتار و ظاهر و حرف زدن شما بسیار توجه می‌کنند و ممکن است زیاد به چشمانتان خیره شوند

 

نشانه‌ های ظاهری دختر عاشق

در ادامه برخی از مهم ترین نشانه های عاشق شدن یک دختر را که در ظاهرش نمایان است را برای شما مطرح کرده ایم

تاثیرات فیزیولوژی عشق بر دختران

عشق چه در دختران و چه در پسران باعث آزاد شدن هورمونی به نام دوپامین می شود. این هورمون یک هورمون لذت است که وقتی در بدن دختر یا پسر ترشح می شود فرد احساس خوشحالی و رضایت می کند.

ما کنار شما هستیم تا بتوانید دختر مورد علاقه خود را به راحتی برای همیشه به دست بیاورید

شما می توانید با نکاتی که ما برای شما آماده کرده ایم حتی دختران مغرور را جذب خود کنید(0 تا 100 عاشق شدن کردن را از ما بخواهید)  با خواندن این مقاله بلافاصله بعد عاشق شدن او متوجه شوید.

 

دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

تعداد مشاهده: 3718 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:250 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل