پروژه طراحی سایت بسیج دانشجویی با استفاده از کد های HTML‌ و دستورات PHP

دسته بندي : مباحث رشته ها » کامپیوتر

دانلود پروژه طراحی سایت بسیج دانشجویی با استفاده از کد های HTML‌ و دستورات PHP به همراه ۸۵ صفحه رساله

پروژه ” طراحی سایت بسیج دانشجویی ” با استفاده از کد های HTML‌ و دستورات PHP به طراحی یک وب سایت ساده برای بسیج دانشجویی میپردازد. رساله کامل 85 صفحه ای نیز برای پروژه ارایه شده که به همراه پروپوزال 5 صفحه ای و سورس کد های صفحات سایت قابل دانلود میباشد.فصل 5 پروژه بطور کامل کدهای بکار رفته در هر صفحه را توضیح داده و کاربرد هر یک را بیان میکند.این پروژه برای ارایه پروژه پایانی دوره کاردانی و کارشناسی بسیار مناسب است. + پروپوزال 5 صفحه ای (جهت ارایه به استاد و تایید موضوع پروژه) + سورس کد های کامل پروژه

چکیده

هر روز وب سایت ها گسترش پیدا میکنند و مخاطبان بیشتری را در بر میگیرند. تا به حال بیش از 125.000.000 دامنه در اینترنت ثبت شده است که نشان دهنده گسترش سریع اینترنت می باشد. با بزرگ شدن و زیاد شدن مخاطبان وب سایت ها دیگر HTML پاسخگوی نیاز مدیران وب سایت ها نبود، از این رو به زبانی نیاز بود تا بتواند مانند نرم افزارهای Desktop عمل کند و به راحتی قابل گسترش باشد. زبان هایی مانند PHP, Asp, Java و ... به وجود آمدند تا به وب سایت ها خدمت کنند. در این پروژه ما سعی داریم تا حدودی با زبان برنامه نویسی PHP آشنا شویم و نگاه کوتاهی به تاریخچه و عمل کرد PHP خواهیم انداخت.

ما در این پروژه سعی کرده ایم تا سایت اعضای هیئت علمی دانشگاه را با کدهای html و PHP بسازیم. که شامل صفحات ثبت نام و اهداف و .... است.

کلمات کلیدی:

HTML, PHP ، طراحی ،وب سایت، بسیج دانشجویی

دسته بندی: مباحث رشته ها » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 2797 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx-html

حجم فایل:3,267 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل