طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي بسته‌بندي مواد غذايي

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع غذایی
طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي  بسته‌بندي مواد غذايي با ظرفيت بسته بندي  2075 تن پودر و گرانول در سال در قالب فایل word و قابل ویرایش متشکل از 13 صفحه می باشد .

خلاصه طرح

موضوع طرح : بسته بندي مواد غذايي ( پودر و گرانول )
ظرفيت : 2075 تن در سال
محل اجراي طرح : قابل اجرا در سراسر كشور
سرمايه گذاري كـل: 1888 ميليون ريال
سهم آوردة متقاضي: 188 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 1700 ميليون ريال
ميزان اشتغالزايي : هجده نفر
دورة بازگشـت سرمايه: سيزده ماه

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::
     بسته‌بندي به عنوان يك ابزار كارآمد سالهاست كه مورد  نظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا مي‌بخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي كالاي مورد نظر نيز مؤثر است.

    نظريه پردازان بازاريابي ، دو نقش مهم براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive . چنانكه از واژه به كار گرفته شده براي اين نقش ها نيز برمي‌ايد نقش نخست به وجه نگهداري و دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش برنده بسته بندي اشاره دارد.

    از ديگر سو توجه ناكافي به موازين بسته بندي بهداشتي موجب گشته است كه محصولات مختلف غذايي كشور عليرغم دارا بودن كيفيت بسيار خوب در بدو توليد به دليل پيدايش پاره اي آلودگي‌هاي ثانويه و يا عرضه در اندازه ها و اشكالي خارج از استاندارد يا پسند بازار هدف نتوانند به ...
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 8987 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:19 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي بسته‌بنـدي مـواد غـذايي با ظرفيت بسته بندي 2075 تن پودر و گرانول در سال در قالب فایل word و قابل ویرایش متشکل از 13 صفحه می باشد .